گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
یکی از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی پدرعطر، آسودگی خاطر، اطمینان و رضایتمندی مشتریان است. پدرعطر همواره در این راستا نهایت تلاش خود را میکند و برای تحویل هر سفارش در مطلوبترین شرایط ممکن به دست مشتری مراحل ثبت، پردازش، ارسال و تحویل را با دقت و ریزبینی فراوانی پیگیری میکند.
با توجه به کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی پدرعطر ارائه میشود، واضح است، که همه محصولات باید از نظر فیزیکی، در سلامت کامل به دست مصرف کننده و مشتری برسند. براساس همین اصل، تمام محصولات موجود در وبسایت پدرعطر، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
تضمین اصالت عطر و ادکلن
محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پدرعطر، همگی اصل و دارای ضمانت اصالت و بازگشت ۷ روزه هستند. سایت پدرعطر، به عنوان مرجع تخصصی عطر و ادکلن، همه موارد از جمله اصالت عطر را کاملا بررسی میکند.
-
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات ثبت شده در وبسایت مغایرت داشته باشد، چه کار کنیم؟
وجود هر گونه مغایرت در کالای رسیده به دست مشتری، باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پدرعطر گزارش داده شود. شما میتوانید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به پدرعطر، مغایرت مشاهده شده را به این شرکت اطلاع دهید.
اگر مغایرت به وجود آمده، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی جعبه، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، پدرعطر، امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا را برای شما فرآهم کرده است. فراموش نکنید، که کالا باید کاملا در شرایط اولیه خود باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.
در صورتی که مشتری کالا را از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج کرده باشد، امکان رسیدگی به درخواست او برای تعویض یا مرجوع کردن کالا وجود ندارد.
همچنین برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، یا پاره و مخدوش کردن آن، باعث از بین رفتن امکان بازگشت و تعویض کالا خواهد شد.
نکات قابل توجه
برخی از شرکتهای سازنده، ظاهر محصولات خود را تغییر میدهند. این موضوع تا حدودی یک رویهٔ مرسوم بوده و در مورد بسیاری از محصولات اتفاق افتاده است. معمولا این تغییرات جزئی هستند و طرح کلی را شامل نمیشوند.
نمونههایی مانند بولگاری آکوا، جوپ هوم، دانهیل دیزایر، گرلن الینستنت وسایر موارد مشابه، برخی از محصولاتی هستند که ظاهرشان دچار تغییر شده است. البته، گاهی هم نورپردازیهای مرتبط با عکاسی، رنگ مایع عطرها را با تفاوتی جزئی نسبت به ظاهر اصلیشان نشان میدهد. در این موارد، ملاک اصلی، ظاهر واقعی محصول است.
-
اگر کالای خریداری شده، دارای آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، چگونه باید پیگیری کنیم؟
اگر از فروشگاه اینترنتی پدرعطر، کالایی خریداری کردید، که پس از تحویل گرفتن، متوجه آسیب یا ایراد فیزیکی در آن محصول شدید، باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، مورد را از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری، به خدمات پس از فروش پدرعطر اطلاع دهید.
برای پیگیری مراحل مرجوع یا تعویض کالا، لازم است که کارتن و جعبه اصلی محصول را نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید.
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا، تنها برای محصولاتی قابل استفاده است، که در کارتن یا جعبه اصلی خود به پدرعطر بازپس فرستاده شوند. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و همچنین پاره یا مخدوش کردن آن، محصول را از گارانتی در نظر گرفته شده، خارج میکند.
-
اگر پس از خرید اینترنتی در فروشگاه پدرعطر، از خرید خود منصرف شدیم، باید چه کار کنیم؟
اگر سفارشی را در فروشگاه اینترنتی پدرعطر ثبت کردید و بلافاصله پس از ثبت سفارش، از خرید خود منصرف شدید، در صورتی که هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات پدرعطر اطلاع دهید.
در صورتی که پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، انصراف خود را حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به واحد خدمات پس از فروش اعلام کنید.
در این حالت، پس از اینکه کارشناسان پشتیبانی پدرعطر، اعلام انصراف شما را در سیستم به ثبت رساندند، میتوانید برای بازپس فرستادن کالا اقدام کنید. پس از آنکه کالا به دست کارشناسان خدمات پس از فروش پدرعطر رسید، آنها وضعیت محصول را بررسی میکنند و اگر کالا در شرایط اولیهٔ خود و به صورت پلمپ شده و استفاده نشده، به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن باقی مانده بود، هزینه پرداختی شما را بازگشت میدهد.
در صورتی که کالای خریداری شده، به همراه هدیهای برای شما ارسال شده باشد، در هنگام انصراف و بازپس فرستادن کالا، باید هدیه را نیز همراه محصول اصلی برای پدرعطر ارسال کنید.
توجه داشته باشید، که هرگونه تغییر در شرایط اولیهٔ کالا و حتی ایجاد خدشه در بستهبندی محصول، باعث از بین رفتنِ امکان استفاده از سرویس انصراف از خرید برای مشتری میشود. لازم به ذکر است، که در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
-
برای محصولی که در اثر حمل و نقل دچار آسیب شود، چه اقدامی باید انجام داد؟
اگر محصولی که به دست شما رسیده است، دچار آسیب دیدگی شده باشد، باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، آسیبدیدگی را به خدمات پس از فروش پدرعطر اطلاع دهید.
از آنجایی که فروشگاه اینترنتی پدرعطر، همه مرسولات خود را به صورت ایمن و استاندارد بسته بندی میکند و سپس برای ارسال به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر تحویل میدهد و با توجه به اینکه برای هر مرسوله، بارنامه اعلام میکند؛ بنابراین بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد. پدرعطر تنها در صورت تایید شرکت حمل کنندهٔ سفارش، خسارت وارد آمده به محصول را جبران میکند.
فراموش نکنید، که کارتن و جعبه اصلی محصول را پیش از مصرف، جهت پیگیریهای احتمالی نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید. استفاده از سرویس بازگرداندن کالا، تنها در صورتی امکانپذیر است، که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پدرعطر بازگردانده شود.
همانطور که در سایر بخشهای قوانین بازگرداندن کالا، اعلام شد، برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبهٔ اصلی کالا و همچنین پاره یا مخدوش کردن آن، امکان بازپسگیری کالا را توسط پدرعطر، از بین خواهد برد.
کالاهای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسهٔ رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور محصول خریداری شده، برای خدمات پس از فروش پدرعطر ارسال شود.
در صورتی که هنگام دریافت کالا از مامور ارسال، آسیب ظاهری در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند. به این ترتیب، محصول برای بررسی و تعویض به پدرعطر بازگردانده شود.